BLOGAWARD

Jannica vila ja sku gör den, så 7 fakta om mej.


1.   OGILLAR om någon ska sköta om bråk saker istället för min skull eller överlag sätta sig i.
2.   ÄLSKAR uppförsbackarna i livet, då det händer nått helt nytt i livet!
3.   TYCKER det är skrattretande då såna människor som har ett tråkit liv ska hacka å göra världens
minsta saker så stora och så förjävliga, why? :p
4.  SNÄLLA om man inte har nåt att säga så kom inte med onödiga kommentarer eller liknande
håll käft istället.
5.  DE som int tål mej för den jag är då jag är som sämst fötjänar inte mej som bäst.
6.  LIFE IS what you make it, smile and life smiles back, Du måste orka med de sämsta dagarna för att veta
hur toppen dagarna känns, live like it was your last day, livet kommer inte i repris.
Några meningar? vad man nu kallar dem, som är mina motton?
7.  ATT DRÖJA på sanningar gör tiden värre för en själv och den lidande.
Jag har själv inte fattat mej själv då jag ville slippa en sak, men var inte överrens med vad jag egentligen ville.
Tillslut då jag släpte det, slapp jag allt det sämre men oja de bra tiderna också!
Som sagt att veta sanningen och dröja suger, just sayin'

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback