vappen=bäst

Nunu, lovar jag! Att skärpa mej. Dehä e helt uselt att ha denhä bloggen om jag inte skriver nåt,
men jag ska ta tag i det!
Vappen var fan något super roligt, en kväll man inte direkt glömmer. Chillas vid en "strandkant"
där det var helt vindstilla på havet och härlig sol som värmde. Satt där samtalade med alla som var
med oss, sedan fortsatte vi till hoviska där alla var i så kallad "teinifylla" haha, skärp erpinsamt
Idag måndagen vi alla älskar! Då jag kom var det meningen jag bara skulle ta och vila i 2 timmar men sovde
såklart 4timmar, så får se när jag somnar inatt? Iallafall städade rummet lite och for ut på en långlänkki
med nicoboy, s-k-ö-n-t!

(c) SandraLind, hehaha

tobias, ja älskar dej obeskrivlit mycket.
rakas mitä oonkaan tehny ilman sua, oot aina siellä kun tarvin sua
aina yhtä hauska ja söpö&ihana
me tehään asioita, mitä mä luulin aivan mahottomaks poikaystävän kans
oon eläny tähän asti monia hetkiä jotka en aio unohtaa.
sun vierellä on se varma tunne ja annat mulle sen tunteen että oon tärkee sulle,
tobbe due bäst, puss

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback