missing those days when life was like dancing on flowers

SOMMAR 2O11.. ja tänker leva mina drömmar och inte drömma mitt liv


Spela fotboll när jag har lust och efter träningarna cykla till stranden, chilla på stranden och simma med alla härliga personer! Precis som förra året. Ligga där på stranden i flera timmar och bara umgås me dom alra bästa. Komma hem sent på kvällen för att genast lägga sej. Men denhä sommaren vill jag över till sverige för några nätter, fara dit för att shoppa med Jannica&Sandra.. Låter helt jävla spännande, att bara fa vi tre.

Massor med tält"kvällar" osv.! Denhär sommar 2010 var också jättelyckad, mycket bättre än man tänkt sej.
Fast allt blir bara mer spännande varje år. Gillas!



planerar sidu redan ni märker?

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback