HAPPY NEW YEAR


I'm back, ska ta i med dethär bloggandet nu!
Igår var det nyårs festande med massor av folk, kunde ha varit bättre men detta funkka endå passligt bra. Dagen har farit jätte snabbt idag? Vaknade med Jannica och Sandra runt 2 tiden och vi har bara chillat..
2O1O.. ett bra år! har hittat massor med nya kompisar! sommaren var nog höjdpunkten&hösten. Och 12.10.2010 dagen glömmer jag aaldrig det var då jag blev tillsammans med nisse♥  han är den som jag kan ha roligt med. Den jag kan gråta med, skratta med! Fast ja vi har nog de svårare tiderna också. Han e en av di härligaste personerna ja ha träffa. älskar dej


Har köpt en iPod högtalare som fungerar perfekt  Den var i funktion nästan hela kvällen igår! Nya kläder har man också fått köpt på rean i stan. Alla julklappar jag fick var jag också glad över. Föresten så har jag som nyårslöfte att ha mera tid med mej själv det behövs. Inte behöva stressa om onödiga saker om det känns som om det blir för mycket med ex. träningar eller läxor.. så jag tar det lungt då skippar jag några saker och gör de mera viktigare!


långt inlägg men de brukar vara såhär då inte man bloggat sedan förra året haha

 


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback