BEST NIGHT

Lördagen var jag och sandra på solf juu!

Det var super! Kom dit till nio och var där utanför till klockan 10 tror jag, då vi for in och dansade.. Humöret var så bäst så inget kunde stoppa det! Hela kvällen var något jag inte varit med om förr, och ja jag kommer iallafall ihåg det mesta ,haha ;) Och ojoj vad jag har fått höra söta kommentarer av massoor med människor, gillar er stort! Att vi skulle passa han och jag att vi är söta/gulliga tillsammans, varför vi redan inte är ihop.. Detta gör mej verkligen glad :) Fast inte är det ju alla som sejjer det, och inte är ja så dum heller så jag inte förstår varför.

Gissa hur prov läsandet gick på min lilla söndag? Inte bra, tänkte hela tiden på andra saker. Kunde inte göra något så får väl en fin 4 i historia provet.. Jag bryr mej endå inte.


Kommer ni ihåg dethär? Kanske för ett år sedan ni kommer aldrig se en sådan lista igen..



Neeej usch.. hur har jag orkat? Ett stooort X över detta ;)


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback