SNABBIS

Drar ut snart så här kommer snabbt!


Hinner inte blogga mycket på veckorna slutar ju varje dag 3, och på måndag&onsdag har jag träning REDAN 4! Så därför blir det lite med inlägg.. synd nog :/


Har en jävlig huvudvärk! Ganska roligt på ett sätt slipper kanske skolan imorgon, tack sandra på ett positivt sätt. nu har ja bestämt mej för att jag ska ha tandställning!
De finns dom som har ångrat sej för att de förr har hafft chansen att få tandställning men tackat nej, det misstaget tänker inte jag göra! Och så finns de dom som tycker de har sneda tänder och vill jätte hårt ha tandställning men inte får enligt tandläkarna. Så jaa.. jag tänker ha tandställning fast hur dumt det ser ut, tänk hur snygga tänder jag har efteråt  ;)




Kommentarer
sebastian

sv: ja det är hur gott som helst:D

veckan har börjat kanon faktiskt, själv då?:)



Blogg: http://projectsebastian.tk
2010-11-01 @ 21:06:48
sebastian

nu är vinnaren av "Veckans blogg" utsedd;D glid in och checka om det blev du?!:D



Blogg: http://projectsebastian.tk
2010-11-01 @ 23:25:48




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback