VAD SKA MAN JOBBA MED DÅ MAN BLIR STOR?

Nu ede så att ja ska ha ny header;< Ja tycker den e ful och helt utan liv! Hur ska den nästa se ut; en bild å mej själv, på något ja tycker om, eller bara mitt namn? Ja de får ja tänka på. Hoppas det blir en helt annan stil.

Efter jag idag jobbat med snöarbetet så bytte jag spånet till marsvinsburen, som jag gör en gång i veckan. Ibland är det jobbigt men för det mesta skönt, kul! Ja det är svårt att tro så äkligt och smutsigt det alltid är. Ja fixa de jätte snyggt idag(= Höni de sku kanske va kul om ja laddar upp bilder steg för steg hu ja gör? Kul va(: Men ni väljer ja ork int gö de om int nån ens svarar (=
Efter mitt städande åt marsvinen stack jag till prisma med pap och lillesystern. Och ni kan int gissa va vi fick köpt! En hästborste för 75cent.. Till Nico ,haha han gilla den helt påriktigt!

Sedan kom jannica de va meningen att ja sku fa emot men ja hann int då ja kom ut så kom jannica me cykeln.. haha:D nåja men vi va på väg ti ässä men så kom ja på att de e stängt så vi cykla iväg till kiosken där vi köpt *hemligt* och *hemligt* , nå vittu ja skämtta :) rodeo och godis? helt lätt(= åså kom vi hem då ,javet intressant:)
åså kuna int pappa laga riktiga fattiga riddare.. men man issa int sejja något ti han,man fick va nöjd me de orka laga!

Dagens taleämne? :D/jannica&michaela: Va ska vi jobb me, nå som int man behöv ha bra vitsord i!, och vad händer efter man har dött? int kan man ju bara leva en gång jag menar de låter kånstigt.. har vi ett liv till ett likadant men ett lyckligare> man får rätta till varje sak! det är att tänka på!


ja vet int om de e jannica som ha tagi foto elä vem vade? janå ni kan giss va de e (;


Kommentarer
fia

ja tkr no att du kan ladda upp steg fö steg hu du gör :D



Blogg: http://fiasochnaddes.blogg.se/
2010-03-07 @ 10:13:10
Ela

no kan du berätta steg fö steg hu du gör :P



Blogg: http://mikaelafelicia.blogg.se/
2010-03-07 @ 10:44:36
MICHAELA

okej, då gör vi så, de kommer om en vecka hoppas vi! ;D



2010-03-07 @ 15:47:52




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback