SANDRA ÄR I YLLÄS=JAG AVUNDSJUK

heii, de e soligt idag inte sant?
men endå sitter jag här inne och skriver i bloggen.. haha men sandra for till ylläs igår då, och nu åker hon säkert med snowboarden i baken, eller så sitter hon på ett litet café och dricker varm kakao! vem skulle inte vilja hoppa över skolan en vecka och fara och åka i ylläsbackarna ;)

men snart kommer ela hit, elä nåja om en timme alltså klockan 13:00! får se vad vi hittar på.. men något kul iallafall:P  Men jag har alltid tänkt på vem som skulle leta efter mej om jag försvann.. alltså jag menar hoppar över skolan letar på nätterna, ja ja tror ni fatta. men ja tänker int försvinna,haha :D haenbra dag everyone(:


Kommentarer
sandra

aa, men du kan ju häng me ti ylläs nästa år (;



2010-03-22 @ 17:24:54
MICHAELA

haha ,vaför int? :P



2010-03-22 @ 18:30:03




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback