JUMBOFINALEN VANN WE !

HALÅ HALÅ :) huede?
foten min är mycket bättre nu! men svullnaden är kvar(finns bilder från förra inlägget,komentera!) kan gå helt super bra men finns endå många vinklar jag inte klarar av. Vi vann jumbofinalen, som jag redan nämnde några dagar före turneringen(;
hade två matcher första förlorade vi 0-1 andra blev det 1-0 till oss! men vi sku nog ha vunnit försat matchen om ja sku ha vari me ;;;) 'skÄmtta' ,men nog skulle det ju har ändrat en del då så många var skadade och jag var en av dem..

imorgon blir det stan minuspengar , inga träningar för mej med sjuk vrist. nu säkert i några dagar får liimaside på tisdag eller så på onsdag kanske.

√ = gjort idag


 : skrattat
: sitt på två matcher
: ätit på abc ;LEHTIPIHVI<3
: druckit redbull!!

 söt panna ja har (:


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback