HOTEL FOR DOGS

heyy (:
hotel for dogs ja tror de hett så en film jag såg på lördag med lillesystern.. den var nog ganska bra! ida var jag på hälsogranskning, nice :D hadd bra rygg&bra syn(med lincerna)&skarp hörsel alltså jättebra:P&och bra hg värde.. perfekt haha ;> men allt skall jag inte avslöja,hihi.

nu sitter ja här me jannica, men vi vet int rikti va vi ska hitta på? förslag?:D det är ju nog bra väder där ute men va sku man hitt på där ut.. vet int vi (;

Nån som märker nå kånstigt med berättelsen? isf. vad ;)


Kommentarer
anna

ser inget konstit utom att ja tror de börjar bli dags fö mej att börja sova, HAHAH :D



på första raden läst ja typ "ja bodde på knullgatan nummer fjäsk"



å dedär nu hänger mitt liv på en tråd blev "nu hånglar mitt liv på ett träd"



2010-03-23 @ 23:23:01
MICHAELA

ne meen sagan e sådä fel sväng elä int de men endå,haha! ;)



2010-03-26 @ 08:44:52




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback