GO AND HIDE MY HURT, KAN MAN SEJ SÅ? :D

HEEEJ ;<

ida så vakna ja halv åtta och åt gröt! haha janåmen skulle vara klar för att hoppa på mini bussen som kom typ tie före nie som jannicas mamma körd(: ja hann me allt packande och allt!

då vi kom till busstation ;där alla sku samlas så var det massor me trötta flickor där(: alla hoppa in och så började vår 'resa' till seinäjoki:D resan gick super, inga illamående och inget.

SEDAN;
hade vi match mot nice futis fölora med 1-0 spela hela matchen(: , men vi hade mera möjligheter di hadd bara en å då slapp di in! men matchen var bra, vi kanske lite halvsovd? (:
andra matchen hade vi mot jalas då vann vi 1-0 helt najs match alla va på G å vila ha bollen!men sedan så måsta ja fa ut i byte fö de kändes soom om en kniv sku ha skuri i lungorna hela tiden då ja andades, satt i byte en stund tills det for över och så snabbt in igen! men så ja hann int vara så länge inne tills min vrist vrides helt jävla myki!!
sedan >> ABC , för att äta gissagissa vad jag tog LEHTIPIHVI♥ mixulovettaa! >> LIDL♥WE , äger heöa världen,lätt. + redbull are fuckin best?
tredje matchen mot karhu så blev 0-0 , hadd tejpad vrist gånger två ;s alltså helt jävla mycket tejp.. spela hela matchen fast det värckte HELA tiden, men en liten smärta skall man måsta hålla ,annors är man klen åde vill ja int man ska tro om mej! men sedan efter matchen tog jag bort tejpet, å usch då!!! de kändes heeelt hemskt inget stöd eller någåt, jag kunde endå gå men sedan efter en stund började det verka helt 99% okei , ja tror int man kan räkna i procent de?:) men kunde inte gå men hade ju små tomtar som kunde hjälpa mej(: sen då vi satt oss i minibussen fick ja en påse snö som ja had på foten hela vägen till vasa, och nej ni vet inte smärtan ..

men nu är jag hemma måste krypa på golvet finns ingen chans att gå. ingen. ser dåligt ut fö imorgon, men ja ska ta och spva riktigt bra så får vi se imorgon(: gonatt här kommer en bild på mina fötter ;)

märker ni skillnaden?


Kommentarer
ela

oj herregud vilken skillnad! värsta tennisboll på höger fot! :oo



Blogg: http://mikaelafelicia.blogg.se/
2010-03-15 @ 18:36:03
MICHAELA

nåjanå ;s



2010-03-16 @ 16:35:17




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback