VUORENMAA, THAT'S THE KINGS NAME

en oo tyhmä vaan aika laiska :( heisan! varit och små shoppat med mamma idag efter att jag kom hem från sandra. mycket besviken på vädret, och säkert alla som for till wasalandia oxå! njuter av sommaren nu med låten maroon 5 -she will be loved i öronen. imorgon far jag till pajulahti för att spela en viktig turnering, det är en match varje dag. jag kommer hem på onsdag tror jag det blir!


DETHÄR SKÄNKTE SANDRA ÅT MEJ!♥ tack, dethär behöver verkligen jag, som går å söndrar allt ;)

 

och dehäär har jag fått de senaste dagarna!

mina nya kärä fotbollsskor;)


strumpor,hårband, spännen, och vadedä nu kallas ;)

underbyxor x3 å sport bh ;)


och en super snygg huppari!
höhö, janå ni sir hupparin iaf. ;)


åsen en bild på söt!
nico, ilikeyou


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback