SORRY I AM LATE

Jag sover som en stock ,på samma stiger sandra in genom dörren.
Sandra knycker i mig, jag reagerar med ett mhhmm
Sandra; TALANG
Jag; VAAA? JA HINNER JA HINNER klockan var redan halv tio..


Men vi kom inte så sent jag tänkte mej bara kanske 5-10 min. försent. Så det blev inga sura miner!
Träningen var kul och inte var den så svettig heller. Nu har jag varit i duschen sminkat mej och snart skall jag bära upp stryckta kläder, och sätta dem fint i garderoben. Sedan måste jag också öppna vind dörren så att luften inte är så in stängd.. Jag har mycket att göra så varför inte börja nu? ;)

Nu måste ja bara säga att jag hatar denhär låten! och så spelas den på radion heeela tiden,iriterande ><

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback