IF I HAD YOU

TIDSINLÄGG , datorns batteri for endå ><
Klippte just marsvinens klor och ojoj vad långa!! Batteriet från datorn är snart slut så ja skriver snabbt inlägg. Det gick bra att övernatta i skogen , mysigt med myggorna? nej men annors skönt att höra fåglarna och inte bilar hela tiden. Halv fyra på natten så for endå ela sandra och till sandra men jag och jannica lämnade kvar själv i skogen ;)

På morgonen vaknade vi och det var varmt som bara den.. då man steg ut var det skönt att se vattnet glittra och måsarna flyga! Vi satt på brasan och började packa ner allt.

NU
Baseball, det är nog min sak.. kom för enstund sedan in och nästan inte svettig alls. Måste bara sejja då jag har bra dagar skjuter jag som en kanon, haha ;) 

Har också varit till jannicas villa for dit 4 tiden, och kom nog hem 9. Det var kul med bastu och simmning, det var ju 23 grader i vattnet, aaah.



Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback