rihanna - S&M

Drack glögg medan jag såg på tv, "pojasta mieheksi". Jätte mysigt med nicos huvud i famnen totti på axeln, älskar mina pojkar!  Dessutom var jag ute med totti en stund ,han verkade tycka det såg kånstigt ute då han alltid brukar vara ute då det är sommar men nu snöade det. Ja hade honom innanför en handduk och så ennu under min dunjacka, så gick vi till tiinas grav och talade smått.


Hör på musik nu och tänkte lacka naglarna, längtar redan till nästa solf! Haha, lite för tidigt med detta längtande.. Och jag började tänka på hur många år tiina egentligen var så han var faktist inte så ung utom 5år! Vi köpte henne år 2005 från akvaarioliike där hon sprang runt med alla andra marsvin vi kollade på alla och bestämde oss för att dendä söta tuffingen är nog vår! Ja hon kom hem med oss ingen viste att vi skulle ha fått henne just den dagen eftersom det kom helt plötsligt. Då vi kom hem så var totti jätte nyfiken och dom passade så bra!

Jaa och en dag började man märka att tiina var gravid för varje vecka såg man hur magen växte och växte! Vi gissade att det var 2 ungar hon hadde, men då januari 9 så hade hon fött 4 supersöta ungar, helt kär var jag genast!

Totti&Tiina klarade busungarna jätte bra, och så hade vi 6 marsvin i någon månad! Tiina saknar dej

Har bilder på alla ungarna på vår äldsta dator där nere så kanske ni vill se bilderna på dom?


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback