MAYBE THIS IS A DREAM BABY

Heey :) läng sedan njea!

Det var årets konstensnatt igår då! Det var SUPER, tacktack :) såå härligt folk jag var med! Kom till stan kanke 6 tiden och for halv 2 efter lite festas ^.. Och japp såklart hade jag bort min cykelnyckel! Så det blev en hemfärd på sandras jävliga pakethållare, och grät istället för min rumppa.

Kommer nog alltid komma ihåg dethär, tror jag! På måndag börjar skolan, hur tråkigt som helst.

Kalla mej bitch fö ni verkar trivas me de smeknamne åt mej! De eju huvudsaken att man trivs. Åså skrev faktist en till mej idag att ; att man ja tänker efter så känner ja int dej så bra jag ;precis :). Så man måste ju tänka efterlite vad man sejjer gott folk :)
     GOOSEHUND♥

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback