KLOCKAN ÄR 12,VAD FAN

Nu skall jag krypa under täcket, har gjort något hela dagen. Men kan tyvärr inte fortsätta, eller kan och kan det ör ju natt. Fuck jag helt jävla hungrig, ja det finns ett kylskåp i detta hus.


Planerna för imorgon!

Vakna klockan åtta klä på mej tränings kläderna och städa för att får besök av en viss person klockan 12. Cyklar iväg till träningen kvart över nio. Tränar till 11 ,sista gången så får fan njuta av den träningen :) Sedan skall jag hoppa i duschen och städa städa tills emil kommer! Klockan 4 ska jag till jannica och fira henne. Vilken dag helt ärligt talat låter den helt härlig ;)


Kommentarer
Michaila

Sv. Tror inte man får så mycket fler besökare av att göra sådär faktiskt :P



Blogg: http://michaila.blogg.se/
2010-08-11 @ 02:57:17
mixuu

neap , tror int de heller :S



2010-08-11 @ 22:42:59




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback