HOW THIS GONNA WORK

Ska ta och klippa gräsmattan! Det kommer ta några timmar eftersom vår gård är som en splittrad fotbollsplan. Musiken på högsta volym & värmen av solen, första gången i år och kanske sista gången jag klipper gräset. Är förkyld som nästan alla andra också är men annars toppen läge i mitt liv :) Hur är det annors med allt annat? Skolan går si och så ibland bätre och sämre vissa dagar, beror HELT på humöret. Fotbollen är väl helt vanligt kanske lite sämre än förr.


Detta kom jag underfun med idag, och känner mig riktigt stolt.


- livet handlar om små saker! typ första världskriget kanske aldrig skulle ha skett(stavning?) om inte dendär stundenten gabrilo elä nånting skulle ha skjutit dedär två kungligheterna plaplapla.. det var EN enda människa som ställde till hela världskriget dom där då dog 100 miljoner människor :S

men det mesta med dessa små saker är ju bra saker ord,gärningar, bara behöva tala med någon osv. tillexempel nu ska jag klippa gräsmattan det är en ganska liten sak och jaa det får jag ju pengar för månntro?

hoppas inte ni fatta fel :)


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback