DO I LOOK LIKE I SELL DRUGS

Wazzzzup, jea michaela i sina bästa år här hej:) nåja såndä fjantass.


Senaste; har inte bloggat på fem dagar awesome.. Idag var det fjärde dagen på stan i rad, ja vet inte riktigt vad jag har gjort där varenda dag men. Har hittat ett par jeans bara för 10€ och nagellack, armband. Onödig info, kanske de!

På torsdag är det konstensnatt ,alla väntar till den dagen har man märkt på facebook och alla pratar om det! 

Nu skall jag planera lite grejjer och pyssla ihop några saker+måste verkligen byta marsvins buren den luktar piss. Kanske stoppa in en filmkväll på fredag, med mysigt folk. Sedan till sorliga delarna att sista talang träningen är imorgon, och jag måste hitta på ett bra sätt att hålla mitt hår snyggt hela natten på torsdag, kommer faktist stå och härja på stan om det inte ser bra ut(!)




 
och vem är det ni ser på bilden annat än mej då, haha!

Kommentarer
fia

hu ska du ha håre? :D



2010-08-10 @ 19:19:36
michaelaa

ja det är ennu under planering.. :(



Blogg: http://kingis.blogg.se/
2010-08-10 @ 21:07:29




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback