DET VAR SISTA KVÄLLEN DET DÅ!

Gnäll kväll :)


Imorgon blir det att börja skolan och då börjar man på 8:an. Är inte längre yngst i skolan,haha. Har en ny rutin lista, det är bra ti ha! Och detta år ska bli bätre med satsning på skolarbetet, som sandra sejjer att inte jag kommer hålla det jag sagt så det ska hon få svar på snart! Men inte så att jag sitter och pluggar varje rast, neej. Det gör jag hemma ;)

Som sagt nya rutiner,nya mål,ny årskurs, nya chanser! Men inte ska ju jag&sandra co. gå i konskurs med vårt näddigajäng, nej tanter små det jänget dör aldrig aldrig.


Nu måste jag nog lämna detta inlägg såhär måste ennu acka naglarna, snyygt ;) btw. alla lycka till me skolan, we love school :)

    
blondit ei oo aina viisaita,eli älä valita.

Kommentarer
sandra

haha, ja ha no fått sådä halft svar på dedä att du ska satsa, men ja tror ännu på att de kommer braka ihop nån vackär daa :D haha ta int mina fina ord så hårt ;>



2010-08-25 @ 16:21:42




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback